zaterdag 21 maart 2015

Zonnig pleinwacht lopen :)

Plaatje met het beleg 
Leuk toch, met die col als kraag!
Achteraanzicht

Het wordt buiten steeds lekkerder weer. Een aantal prachtige dagen liggen al achter ons. De eerste zonnestralen vielen mijn hobbykamer binnen en het is weer langer licht. Op naar het voorjaar! Vorige week heb ik een paar dagen bij kleuters ingevallen, en die boefjes wilden niets liever dan zonder jas buiten spelen. Heel begrijpelijk, ik ben die winterjas ook meer dan zat! Daarom heb ik een patroon van een poncho gezocht in de Knip. Natuurlijk was dat patroon me te lang, maar met een kleine aanpassing was het zo gepiept! Even alle lijnen 'vloeiend bijgetekend', de panden uit de stof geknipt en de naden in elkaar gezet. Ik vond het leuk om een beleg in een contrasterende kleur te maken, in dit geval de kleur van de binnenkant! Ik vind het zelf een supermooi stofje hiervoor, zo'n half jaar geleden heb ik hem voor een prikkie gescoord op het Stoffenspektakel in Barneveld.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten