woensdag 10 juni 2020

Barbiejurkje

Je zult jarig zijn, en dol zijn op flamingo's. Flamingospulletjes op je lijstje. En 'n barbie natuurlijk... Daar had ik al over verteld, maar verder denkend over barbies en jurken en flamingo's... Kwam ik dit tegen. Superleuk patroon. Ik heb 'm gemaakt in knalroze haakkatoen en haaknaald 2,5. Er is een heel bolletje voor nodig! Het patroon op de site waar ik naar verwijs past goed bij een gewone barbie. Voor Céline had ik een 'barbie-met-een-maatje-meer'. Daarom heb ik de jurk een tweede keer gemaakt, nu met 4 steekjes extra. Ze herkende het niet als flamingo-jurk, maar was enthousiast 😀. Inmiddels weet ze wat flamingojurken zijn en zijn er twee barbies met een zelfde jurk. Of het nou een tweeling of goede vriendinnen zijn... Ik vond het heel leuk om te maken, op die site staan nog meer leuke patroontjes die ik een keer zou willen uitproberen. Wie weet, voor Sinterklaas ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten