zaterdag 10 januari 2015

Eindelijk een blog!

Zo nu en dan krijg ik van mensen uit de omgeving een wat verbaasde vraag wat ik dan toch doe met al mijn vrije tijd. Als invalleerkracht heb je natuurlijk werk als er 's morgens gebeld wordt... En verder alleen maar vrije tijd...

Dan wijs ik ze vaak op de facebook van Handcraft Deco. Daar staan een heleboel foto's en gesprekken over de dingen die ik het afgelopen anderhalf jaar gemaakt heb. Dit wordt dan ook geen vervanger daarvan, maar een aanvulling. Facebook wil de privacy van de gebruikers aanpassen... Maar ik wil niet dat facebook iets verdient aan mijn leuke ideeën.
Daarnaast zijn er natuurlijk veel vrienden en bekenden die geen facebook (meer) hebben, of daar nooit aan zullen beginnen. Voor hen is deze blog als oplossing gevonden.

Veel lees- en kijkplezier,

Liefs,
Nelleke Huissoon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten