vrijdag 3 april 2015

Vliegennetje Koningsdag (1)

Inmiddels loopt het op facebook al als een trein, en zijn er al enorm veel reacties op gekomen... Het oranje vliegennetje voor Koningsdag!
Zo gaat hij er ongeveer uitzien!
Ongeveer een jaar geleden had ik nog nooit van vliegennetjes gehoord. Een zusje van mijn zwager vroeg me of ik er een kon maken. Ik ging op zoek op internet naar afbeeldingen. Kort daarna heb ik een Engels patroon gevonden. Toen het vliegennetje zo goed als af was, ben ik hem gaan passen bij Pandora. Helaas, hij zat veel te groot en te wijd. De oren van Pandora pasten er wel twee keer in, wat als resultaat had dat de bovenkant leeg was en slap omviel... Geen gezicht :). Natuurlijk geven we de moed niet op, het vliegennetje is helemaal uitgehaald en opnieuw gemaakt. Naderhand zat hij fantastisch, zoals te zien is op de pagina 'Overig in opdracht'.
Binnenkort is het Koningsdag en komen de paarden tevoorschijn. Ze worden dan opgetuigd voor ringsteken en dergelijken. Daarbij kan een mooi oranje vliegennetje natuurlijk niet ontbreken.
Daarom is er nu op de facebook van Handcraft Deco een Like & Winactie gestart. De winnaar wordt 22 april bekend gemaakt.
Binnenkort publiceer ik hier het aangepaste patroon voor het vliegennetje. Ik hoop op inspiratie om er zelfs een video'tje bij te maken...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten