woensdag 18 januari 2017

Foto's van de jurkjes voor bruidsmeisjes




Staan ze niet geweldig bij de dames? Vooral de oudste is echt een fotomodelletje! Dit was één van mijn eerste opdrachten. Via Facebook kwam ik iemand op het spoor die jurkjes voor bruidsmeisjes wilde laten maken. Ik vind het dan prettig om een prijs af te spreken voor het werk dat ik eraan heb. Ik denk niet in uren, want dan is de lol eraf. Ik houd van naaien, en van netjes afwerken. Ik vind het leuk om nauwkeurig te luisteren wat iemand zoekt of graag gemaakt wil hebben, zodat ik daar op af kan stemmen.
In dit geval vertelde de bruid precies wat ze graag hebben wilde voor deze bruidsjurkjes. Ze liet tassen met het materiaal en het patroon achter. Dit is een patroontje voor een gewone jurk, uitgevoerd in 'trouwjurken-stof'. Over de schouders loopt een gouden biesje. Aan de achterkant zit een blinde rits.
Ik hoop op langere of kortere termijn weer zo'n leuke opdracht op te doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten