woensdag 10 januari 2018

Bier stropdas

BBQ bier stropdas
Ik heb weer een leuk idee voor jullie. Iedereen kent wel in zijn of haar omgeving iemand die wel graag een biertje lust, liefst bij de BBQ. Om onder het bier drinken de handen vrij te houden en toch het biertje bij de hand te houden als je even moet wachten... Hier is de oplossing!
Hij is gemaakt van twee stropdassen. De ene heb ik heel gelaten, de andere, meest decoratieve heb ik verknipt. De onderkant van de stropdas heb ik gebruikt. Na het afknippen heb ik machinaal een klein zoompje gemaakt, maar dat kan eventueel ook met de hand. Het losse deel heb ik om de andere stropdas heen geschoven en met de hand vastgenaaid. Zo krijg je een soort vakje waar het biertje prima in past. Omdat hij wat ging kantelen vanwege het gewicht, heb ik een elastiekje bevestigd bij de bovenkant van het flesje.
Laat nu de zomer maar weer komen. Ook leuk trouwens bij vuurkorven en andere winterse taferelen...
Ik heb het gecombineerd met een gevarieerd, zelf samengesteld bierpakket. Van verschillende soorten 1 flesje. Als er één tegenvalt, kan de rest nog wel in de smaak vallen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten