woensdag 3 augustus 2016

Patronen - de post!

Meestal brengt de post hier ook voornamelijk saaie dingen, maar deze keer zat er echt iets leuks bij! Een tante van me die onlangs bij ons was, heeft iets naar me opgestuurd. Met deze temperaturen niet heel aanlokkelijk om aan dit soort kledingstukken te denken, maar toch... superleuke patronen! Patronen met een verhaal, een geschiedenis. En ze zijn op een bepaalde manier authentiek, daar houd ik wel van! Gelukkig heb ik nog voldoende bolletjes wol om hier wat leuks van te kunnen maken. Bedankt tante Marti! :) Voor wie het leuk vindt; ze komen bij het Fries museum vandaan...

En verder...
Ga ik deze weken een serieuze aanslag plegen op alle aanwezige opdrachten (onder andere die voor de jurkjes voor de bruidsmeisjes) en of de aanwezige stofjes en andere grondstoffen in mijn hobbyruimte. We willen we rond begin oktober toch echt de kasten verplaatsen zodat er een serieus hoekbureau in de kamer past. Lijkt me heerlijk; een bureau van 80 cm breed om gewoon de stof op te kunnen uitleggen en te kunnen knippen. Tot nu toe doe ik dat steeds in de woonkamer op de grond. Ook wel geinig, maar profi is het niet...
Volgende week een verhaal over de cirkeljurk.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten