woensdag 26 oktober 2016

Trouwjurk Zeeman (3)

Ik ben nog steeds op zoek naar iemand waarvoor ik de Zeeman trouwjurk mag vermaken.
Wat een ongelofelijke klus om iemand te vinden waarvoor ik dit klusje mag doen!
Ik ben zelfs rond maart op Marktplaats op zoek gegaan naar mensen die hun jurk te koop aanbieden omdat hij niet mooi zit. Want volgens mij zijn met kleine aanpassingen de jurken echt wel netjes te vermaken... Op die berichten kreeg ik geen enkele respons.
Ik denk dat je bijvoorbeeld netjes de zijnaden los zou kunnen halen en daar een vergelijkbaar stretch stofje tussen zou kunnen naaien. Niet heel ingewikkeld, en ik denk wel super mooi!
 Ik heb me in die berichten aangeboden als hobby-naaister, omdat het me zo leuk lijkt om een keer voor iemand een trouwjurk te (ver)maken...
Als jullie iemand kennen met trouwplannen maar zonder jurk, mogen jullie contact met me opnemen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten