woensdag 19 oktober 2016

Update

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat de afgelopen weken er geen nieuwe blogjes bijgekomen zijn. Niet omdat ik stil zit, integendeel! Op het moment ben ik voltijd aan het werk als leerkracht in een groep 6. Dat kost de nodige tijd en energie.
Deze week heb ik herfstvakantie waarna ik weer wekelijks hoop te publiceren op het voor jullie bekende tijdstip.
Tijdens de vakantie ga ik weer enkele dagen offline en mijn mobiel gaat een paar dagen uit. Mensen die me willen bereiken moeten dat even met de vaste telefoon doen.
Ik ga me even helemaal storten op schooldingetjes die ik vooraf kan doen en regelen. Dan kan ik me de komende weken meer richten op het lesgeven en wie weet kom ik dan ook nog aan wat handwerk toe.
Vanmorgen ben ik naar het Stoffenspektakel in Barneveld geweest. Daar heb ik weer een leuk stofje voor een jurk gekocht. Nu nog de tijd om hem in elkaar te zetten. Maar dat ga ik niet heel gestrest in een herfstvakantie doen, ik heb daar over een poosje vast meer tijd voor.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten