woensdag 28 september 2016

Sintspiratie

Het gedicht :)
Achterkant
Het wordt weer iets donkerder 's avonds en dat begint bij mij al wat ideeën voor de Sint op te roepen. Tussen mijn bolletjes wol en inspirerende knipsels en plaatjes kwam ik iets leuks tegen. Vorig jaar gekregen van Sint, en ik heb er nog geen afstand van kunnen doen. Ter inspiratie voor jullie, voor het geval er bij jullie in de familie ook bolletjes wol gespaard worden ;). Dit huisje is echt geweldig, het balkonnetje, het klompenhok en de dakkapel kloppen helemaal... Misschien zijn er lezers op deze blog, die graag iets zouden willen maken of ontwerpen, al dan niet voor de Sint. Voel je vrij om me een berichtje te sturen via het contactformulier, ik sta open voor nieuwe ideeën en uitdagingen. Wie weet kan ik je verder helpen om je idee handen en voeten te geven.


1 opmerking: