woensdag 22 februari 2017

Blikje omhaken

Blikje omhaken. Tulpjes!
Vanwege een allergie kunnen wij geen gewone luchtverfrisser gebruiken. Wij hebben al jaren een alternatief in huis, met een prettig dennenluchtje. Het staat niet zo gezellig om een gewone verstuiver neer te zetten. Enige tijd geleden gingen mijn ouders overstag en zij gebruiken nu dezelfde luchtverfrisser. Heel leuk, daar stond hij ineens in een gezellig omhaakt blikje. En ja, da mo'k ok hè... Gelukkig schoot afgelopen weekend een blikje van de knakworstjes over, dus inmiddels heb ik ook zo'n mooi blikje op het toilet...
Geïnspireerd door deze site, maar dan met kleurtjes die in ons huis passen. Omdat ik het groen terug wilde laten komen naar boven toe, heb ik een ketting van lossen gehaakt en deze door de onderste rij van de vasten van de bovenste rand geweven. (van rij 17 in het patroontje op de site waar ik naar verwijs.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten