woensdag 1 maart 2017

Voorjaarsvakantie

En toen was het tijd voor de voorjaarsvakantie. Behalve gewoon lekker uitrusten is het tijd om een aanslag op mijn grondstoffen te doen. Ik ben rond de kerst een sjaal gewoonweg verloren, nu heb ik tijd om een nieuwe te maken. De rest van de bolletjes wol worden waarschijnlijk poppenkleertjes. Ik wil graag bestaande patroontjes aanpassen voor de little baby born. De gewone baby born vind ik soms wat groot voor kleine kleuterhandjes.
Voor de rest wil ik deze week verder met mijn boodschappen netje en wil ik wat experimenteren met het maken van kaarten met handlettering.

En voor de rest hoop ik meer tijd te besteden aan koken en bakken, en tussendoor wil ik de blogs schrijven voor de komende periode. Tot de meivakantie zijn er wel 8!! verhalen nodig, daarvoor moet best wat werk verzet worden.

En verder...
Heb ik vorige week een nieuw contract ondertekend, klosjes voor kantklossen aangeschaft en weer een nieuw patronenboek. Dit patronenboek stamt uit 1926 ofzo... Daar gaan jullie nog wel meer over lezen.
Volgende week gaat het over het repareren van panty's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten