woensdag 8 maart 2017

Panty repareren

Alle dames zullen dat wel herkennen... Heb je een panty aangetrokken, zit er weer een ladder in. En meest op die onhandige momenten, dat je een ongemakkelijk gevoel krijgt.
Mijn oplossing: dikkere panty's in een kleurtje met een leuk patroon. Staat super sjiek onder een rok of jurk, en combineert leuk met hakschoentjes of hoge laarzen.
Maar... Ook daar vallen soms ineens gaten in. Kijk maar op de eerste foto, wat een narigheid! Bij wijze van experiment heb ik deze gaten gestopt met handgaren, gewoon op de manier waarop vroeger de geitenwollen sokken gestopt werden. Om te kijken of het goed uitkomt allemaal heb ik de panty wel even aangetrokken onder het stoppen. Het ziet er eigenlijk behoorlijk geschikt uit. Dat durf ik ook wel aan als ik les geef en naar officiĆ«le gelegenheden.  Ik heb de panty gewoon weer aangetrokken onder een sjiek jurkje en zijn lekker uit eten gegaan bij de Valk.
En verder... Het lijkt erop dat ik te veel gehandwerkt heb. Op advies van de dokter een hele tijd rust nemen. Oef! Gelukkig mag ik wel auto rijden en les geven, hoewel te veel rotondes door het schakelen en sturen toch wel wat te pijnlijk zijn.
O nee, gaten in een dure panty...

Gaten stoppen met handgaren en een stopnaald.

De stoppen bevinden zich bij mijn vingertoppen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten