maandag 8 februari 2016

bloggen

Ineens kwam ik tot de ontdekking dat ik al ruim een jaar lang een blog bijhoud (vertaal; probeer bij te houden) van mijn naai en ontwerp bezigheden. Grappig, de tijd vliegt! Wat ik vooral opvallend vind, is dat hoe drukker het met werk is, hoe trouwer ik iets publiceer... Hoe kan dat nou... December en januari was echter topdrukte, dus toen ging die vlieger niet op.
Ik vind het gewoon leuk om de dingen die ik doe met een onbekend lezerspubliek te delen, ...
Van te voren had ik echt het idee dat ik veel meer zou haken en breien, wie weet komt dat in de toekomst weer meer aan bod.
Voor het komende jaar heb ik grootse plannen; ik wil meer share en win acties doen op facebook. Over een paar maanden komt er een winactie voor een tipi.

Verder ben ik inmiddels een week begonnen in een nieuwe klas, op een nieuwe school. En er is enorm veel ziekte in het onderwijs; prima voor de werkgelegenheid ;) maar ik kom niet echt aan ontspanning toe. De komende weken ga ik proberen daar weer een evenwicht in te vinden, want mijn naaicursus loopt inmiddels zo'n 60 weken achter (inderdaad, ruim een jaar!) en daarnaast heb ik ook een aantal andere leuke projecten die ik wil haken, breien of naaien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten