vrijdag 12 februari 2016

Trouwjurk Zeeman vermaken (1)

9 februari 2016. Ik denk dat het me gelukt is! Ik heb een trouwjurk van de Zeeman besteld. Natuurlijk kan je daar enorme prijzen voor gaan vragen en mee handelen, maar het lijkt me het leukst om deze jurk om te turnen tot iets origineels, en iemand op deze manier low budget een fantastische trouwjurk te bezorgen.

12 februari 2016. Hij is binnengekomen! Een plaatje van een jurk, maar gewoon weinig origineel...

13 februari plaats ik een 'advertentie' op facebooksite van Handcraft Deco. Wie graag deze Zeemanjurk wil laten vermaken tot iets origineels, kan reageren door de trouwdatum en de maat door te geven. Ook ben ik benieuwd waarom iemand hieraan mee wil doen. Wie gekozen wordt, moet zelf komen om te passen en de wensen met betrekking tot aanpassingen van de jurk daarbij kenbaar maken. Het is vanzelfsprekend dat je daarbij iemand mee neemt, want ook al is-tie goedkoop, je wilt natuurlijk wel de jurk van je dromen dragen op je trouwdag.


Zeeman trouwjurk.
Voor wie mag ik hem aanpassen?
Maat 40!
De aanschafkosten voor deze jurk, compleet met verzendkosten was zo'n €34,-. Omdat ik het gewoon leuk vind om een keer een trouwjurk te vermaken breng ik alleen deze kosten en de kosten voor materiaal (extra stof, lint, garen etc.) in rekening. De bedoeling van Zeeman was om een voordelige jurk op de markt te brengen, en daar ga ik niets aan veranderen... Mijn bedoeling is daarbij om de jurk onder handen te nemen op de naaimachine, dus gewoon de jurk kopen bij mij gaat niet door...

Ennem... Als er geen belangstelling voor deze actie is en niemand wil dat ik hier wat leuks van maak, dan houd ik deze jurk zelf. Als strandjurk of feestjurk.

En verder... ik geef bijles aan iemand, die ik heb geholpen met het voorbereiden van een spreekbeurt. Ben bere trots op haar; ze heeft - onder begeleiding - alles zelf gedaan, met een 8+ als beoordeling.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten